عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شفای مریض ها...

سلام دوستای خوبم از همه کسانی که منو میشناسن یا

نمیشناسند فرقی نداره تقاضا دارم برای شفای مریضها دعا

کنید اگه میخواید برای مریض من دعا کنید حتما بهم تو

قسمت نظرات خبر بدید خیلی نگران وناراحتم هرکی هرچقدر که

میتونه دعا کنه اگه هم نذری کردید بهم بگید مثل صلوات زیارت

عاشورا حدیث کسا ..........خلاصه هرکی هر چقدر میتونه

منم براتون جبران میکنم ممنون



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت12:17---2 اسفند 1390
سلام سپیده جون غصه نخور من زیارت عاشورارا 40 مرتبه نذر کردم از همین امروزم میخونم فقط امیدتو از دست نده گلم
از همه دوستان هم میخوام که تو این کار زیبا شرکت کنند


رامین
ساعت23:28---1 اسفند 1390
سلام ابجی اولین صلوات افتتاح کردم

امیدوارم خدا به حق فاطمه زهرا مریضتون شفا بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سپیده در 20 | |